Ajuda!!!! plis (el bo)
Hola!
M'agradaria demandar consell sobre la meva vida amorosa...veuràs, tinc 17 anys i mai m'he liat amb cap noi (no es que no em vingui de gust)...no em considero lletja però solc ser bastant exigent i massa tímida i això fa que em senti bastant endarrerida en el tema ja que totes les meves amigues ja han perdut la virginitat i jo encara ni he donat un peto com deu mana, saps?
El cas, mhe fixat en un noi que em treu tres anys, no es dels super buenorros ultracotitzats, pero no esta malament, el cas es que li vaig parlar un dia i vam estar parlant be fins que de sobte no va respondre, i jo per timidesa tampoc li he tornat a parlar (por irracional a les carabasses) Què hauria de fer? Si realment vull tenir algo amb ell hauria de seguir parlant-li? No em coneix massa i tenim entorn en comú, no vull cagar-la!!!
Gracies :)
InterPersonal

Hola Laia,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Veuràs, no m'acaba d'agradar com has definit aquest noi. Entenc que encara no estiguis segura de si t'agrada o no, però no és motiu per descriure'l així. Segurament si aquesta consulta l'hagués fet un noi i hagués parlat així d'una noia, haguessin saltat les alarmes! Per tant, intentem ser coherents com a dones i tractar als nois com a iguals, així evitarem discriminacions de gènere, d'acord? ;)
Anem al tema.... no vas tard, no hi ha edat per fer el primer petó. Només és important que tu n'estiguis convençuda i et vingui de gust!
Si tens ganes de conèixer més aquest noi, endavant! Escriu i interessa't per ell, a veure com respon. Ja notaràs si l'interès és mutu o no. Llavors serà moment de decidir si et retires o no.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat