Amor, Perque tan complicat?
Hola, ami m'agrada un noi des de fa uns quants mesos pero aquest noi es el ex de la meva millor amiga, que ella ara ja té novio, pero esque aixó no acaba aquí aquest noi viu a dos hores lluny de mi i parlem cada día s'està fent el meu millor amic. ja fa 5 mesos que van tallar ells dos. Les meves altres amigues diuen que a ell li agrado i que li digui que m'agrada, peró tinc por a perdre la seva amistat i a que em rebutji:( que faig li dic i m'arrisc-ho o em callo els meus sentiments?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs jo no puc saber què sent ell. Això només ho sabràs si li preguntes. Entenc que estiguis preocupada per la teva amiga, és normal. Si vols estar més tranquil·la, li pots explicar què t'està passant i tot el que estàs sentint per aquest noi. No pots controlar quina serà la seva reacció, però tu hauràs sigut sincera amb ella.
Per altra banda, també has de decidir què fer amb aquest noi. La por al rebuig és molt habitual en aquests casos i és un dels riscos que hem d'assumir. Pensa en tu i en què et farà sentir millor: si confessar els teus sentiments i assumir la seva reacció, o bé continuar sent amiga seva sense saber què sent ell per tu. La decisió és teva i tens tot el temps del món per decidir-te!
Una abraçada!
www.consultajove.cat