QUE ESTÀ PASANT?
Hola! Fa com dos mesos que em parlo amb un noi i bueno parlem moltisim pel whatsapp i per la cara. Vam agafar moltíssima confiança i ens ho expliquem tot de tot de tot (fins i tot parlem cuan estem a classe pel whatsapp). Tinc una amiga que tenia una mini relacio amb un nen i ella m'ho explicava tot i un dia em sentia malament per no explicar-li lo de aquest noi i li vaig acabar explicant. Ella el va obrir parlant del tema del seu lio amb ell ja que son amics i de sobte li va començar a fer preguntes de mi; jo no volia que li preguntes res de mi ja que ell i jo tenim suficient confiança com per si jo tinc algun dubte sobre nosaltres preguntar-li jo mateixa. Ella li va acabar dient que a mi m'agradava ell. El que passa es que ell li va dir que jo no li agradava pero que tampoc m'havia posat a la Friendzone. Desde que li va dir allo no hem parlat de nosaltres pero ell no s'ha apartat de mi, és a dir, em continua tenint igual o més confiança que avans i parlem de tot amb total normalitat.
Que he de fer ara? es pot saber que sent ell per mi? si no li agrades lo normal es que s'hagues apartat però nohose... li puc agradar?
M'ajudarieu molt si em donesiu algun consell, gràcies:)!
InterPersonal

Hola Olivia,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Em sap greu no poder contestar-te la teva pregunta. Jo no sé què sent ell per tu, només ho sap ell i si diu que no li agrades.... l'haurem de creure, no creus?
Segurament per ell ets una persona important, se sent còmode parlant amb tu i no vol perdre aquesta relació. Ara bé, hauràs de pensar què vols tu. Què necessites? Creus que pots continuar amb aquesta relació d'amistat? Necessites més intimitat amb ell? Podràs estar amb ell sabent que no li agrades?
Són preguntes dures, però crec que és bo que tu decideixis si vols o no vols continuar aquesta relació, tenint en compte les conseqüències que et podria comportar.
Una abraçada
www.consultajove.cat