Com puc solucionar-ho?
Hola! sóc una noia que farà 15 anys i sempre he rebut insults del meu aspecte (ja que sempre e sigut una noia de constitució gran) ,meu e passat molt malament fins a l'extrem de no sortir de casa (entre altres coses molt més pitjors) en molt poc temps m'he aprimat més de 10 kg i encara no em sento bé ja que hi han dies que menjo molt (dolços) i desprès tinc un mena de remordiment i no menjo casi res. Algunes amigues em diuen que estic bé, però jo vull estar més prima ja que tinc molta cuixa i moltes galtes. Medeixo 1'62 i peso 58 kg
Odio moltíssim el meu cos!
Gràcies,molts petons!
Sara Bujalance

Hola! Entenc com et deus sentir i el mal que fa rebre insults relacionats amb l'aspecte físic, però la solució a això no és aprimar, al contrari, quan una persona comença a preocupar-se amb el físic pot donar-se el cas que tot i aprimar, continui sense sentir-se bé amb el cos i aleshores la preocupació per aprimar s'acaba convertint en una obsessió i pot arribar a ser, fins i tot, una anorèxia. I quan algú pateix anorèxia, aleshores ho passa molt molt malament i necessita ajuda professional per poder recuperar-se. La solució a com et sents és a través de millorar l'autoestima, no el pes. L'autèntica clau per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és valorar-nos positivament, acceptar-nos tal i com som i parlar sobre com ens sentim i què ens preocupa amb la gent que ens estima i passant de la gent que insulta. Pel que fa al pes només cal que mengis bé, de tot, variat i equilibrat i que ho combinis amb la pràctica habitual de l'esport. A part d'això no cal fer res més. Recorda que el cos també depèn d'un factor genètic que no podem canviar, i que per això insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. MOlts petons!!