Torno a ser jo
Torno aser jo, no sé si ten recordaràs de que et vaig fer una consulta fa tres mesos aproximadament explicante el meu problema amb l'alimentació.
Donc bé, resulta que ara estic millor "psicològicament" però estic vaixant de pes. o sigui que quant estava angoixada i tota la merda no vaixava de pes i ara en canvi, no estic tant angoixada però estic vaixant de pes, i també vario. Ara estic malalta i no menjo gaire i per suposat estic vaixant però quant no estic malalta vaig variant, un dia perdo un kilo i al cap de dos dies el recupero, després vaixo mig kilo... es una tortura.
Jo no sé que fer pk resulta k als meus pares no sé com dil-si i a les meves amigues... m'han decepcionat en el tema amoròs i no sé si hi puc confiar. ELS HI CAU SUPER BÉ EM MEU EX K HEM VA ENFONSAR I TRENCAR EL COR
Sara Bujalance

Hola lluna1999! Em sap greu el que t'ha passat amb les amigues, entenc que ho deus estar passar malament. Potser parlar amb elles i explicar-lis com et fa sentir la relació que tenen amb el teu ex facilitarà les coses i podreu tornar a estar bé, ja que potser no saben el mal que et fa com es porten amb el teu ex. De totes maneres, per solucionar els problemes que tens amb el pes i el menjar és molt molt important que parlis, sobretot, amb els pares, ja que són ells els encarregats d'ajudar-te amb aquest tipus de problemes. Sé que pot costar parlar-hi, però un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i podràs rebre la seva ajuda, que és el que necessites. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que confia en ells. Molts petons!!