Amigues....Depresió????43
Hola,
el meu cas es que el curs pasat erem tres millors amigues el cas esque aquest curs va arribar una altre noia
que era amiga d'una d'elles i com que em van substituir per ella.Ja no soc amiga de cap de les 2. Amb la exmillor amiga1 va pasar que un dia vaig quedar amb ella i al dia següent que ens vam veure ja no em parlaba.
Total que van pasar mesos , ella no em parlaba i jo no sabia perque.Van pasar 2 mesos (novembre)i em van dir perk no em parlaba : era perque deia que li feia la buti i la insultaba , i li feia sentir inutil, i k li miraba amb cara de fastig.Aixo no es veritat , perque jo l'estimo moltissim encara que no parlem l'estimo com ningu mai he estimat, i mai li faria això .Tambe diu que em vaig riure de les seves notes i t'aseguro que es lo ultim que faria.Encara sabent que era mentida li vaig demenar perdo fent veure k jo havia fet tot allò.
al principi em va dir k ja no podiem tornar a ser amigues perk li vaig fer mases coses.Finalment em va perdonar.Pero seguia sense parlarme.em vaig tornar a disculpar i li vaig dir lo molt k li estimaba pero em va tornar a perdonar,el cas esk ara perara segueix sense parlarme.Estic supertrista perk per a ellajo soc invisible.
En cambi la exmilloramiga2 va ser diferent perk s'ha fet millor amiga de la exmillor amiga1 li dona tota la rao en aquest tema.El fet esque aquesta exmilloramiga2 es la meva cosina.Fa 4anys que noslatres tres erem millors amigues inseparales. aquest curs , desde que va arribar la noia no. La veritat esk la meva cosina ha cambiat moltissim mes k ningu.Ja no es la mateixa , ella i jo ni ens parlem...A la classe estic bastan margi , a vegades em dona la sensacio de que si jo no estigues ningu es donaria compte.Tinc amigues, pero a l'hora de fer grups...em quedo sola. Nomes tinc una amiga que senpre esta alla, pero no arriba a ser millor amiga , es diferent.Sento k he perdut molts amics en el cole.
Les trobo moltissim a faltar , a vegades cuan les veig a elles dos , que s'ho pasen genial i riuen molt .em venen ganes de plorar perque penso que la nostra relacio tambe era aixi..es horrible el fet de pensar k la teva millor amiga ja no ho es perk diu k li has fet coses k tu mai faries perk l'estimes massa.
Puc tindre una depressió ?'??
Que faig??
merccii
InterPersonal

Hola bonica,
Entenc com et sents, fa molt mal veure com una persona tan important per tu no sent el mateix. El cert és que les relacions d'amistat també evolucionen i canvien. A vegades s'intensifiquen i d'altres vegades es refreden o algunes vegades es trenquen.... I s'ha d'acceptar.
Si tu has fet els possibles per arreglar les coses i ella segueix comportant-se igual, potser hauràs d'obrir una mica més les teves amistats. Queda amb altra gent de la classe, o d'alguna extraescolar... veuràs que pots ser amiga de molta més gent!!
Per sort no podem obligar a ningú a quedar-se al nostre costat, tothom pren les seves pròpies decisions, així que si ella ha decidit anar per un altre camí.... ho hauràs d'acceptar i començar a centrar-te en el teu camí.(estic convençuda que hi ha un munt de gent disposada a acompanyar-te, només has de descobrir-los!)
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat