millor amiga...
Avera, jo fa 3 o 4 anys que tinc una millor amiga, abans erem inseparables, com no anem al mateix institut, quedàvem cada cap de setmana, parlàvem pel mòbil cada dia, etc. però nose perquè un el nadal de 2013 a 2014 ja no em feia tant de cas i va continuar així fins que ara te novio i jo entenc que estigui molt amb ell, però tot el que feiem abans juntes ara ho fa amb ell, i em fot que em substitueixi sempre, jo la necessito perquè és a la única persona a la que li puc explicar tot. Si us plau no em diguis que parli amb ella perquè ja ho he fet i només em diu que és mentida i que quedarem més i tot segueix igual. No se que fer!!!
InterPersonal

Hola Julia!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La situació que expliques és molt freqüent. Segurament a la teva millor amiga no li dóna la sensació de que ja no està tant temps amb tu perquè està ocupada amb la seva parella. L'enamorament, a vegades, ens fa fer aquestes coses. El que podries fer és ampliar una mica més el teu cercle d'amistats. D'aquesta manera segur que trobes amb qui comentar les teves coses. Com més amics tinguis més distreta estaràs i més possibilitats de trobar una bona amiga!
No et preocupis, ja veuràs com amb el temps ho veus tot diferent.
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat