Nosequefer
Quan vaig començar la ESO, vaig conèixer a un noi que em queia fatal, no el suportava i ens portàvem fatal sempre ens barallàvem, però quan vaig començar segon, ja cada cop ens portàvem millor fins que érem inseparables, vam acabar segon que sempre estàvem junts fins que vaig començar a pensar que potser m'estava començant a agradar, però a tercer no em va tocar a la mateixa classe que a ell i ens vam "distanciar" una mica, encara que ara que vaig a quart seguim parlant molt i encara que per ell tot el que em fa segur que són tonteries per mi són els petits detalls que fan que cada cop m'agradi més. Hi ha temporades que no hi penso tant, però d'altres que no me'l trec del cap. Jo se que mai tindrem res perquè jo se com li agraden les noies físicament, ja que m'ho explica tot, i jo no soc el seu tipus, però encara que hi hagués una possibilitat jo no voldria res amb ell perquè podria perdre'l. Les meves amigues sempre em diuen que l'haig d'oblidar, però no se si es que no puc o no vull, també em diuen que cada cop que el veig o algú parla d'ell ja em surt el somriure tonto i no se que fer. Estic enamorada? L'hauria d'oblidar? Com?
InterPersonal

Hola Júlia,
Jo no puc saber si estàs enamorada o no, això ho saps tu. El que sí que s'endevina pel que escrius és que per tu és important. Tu mateixa has de decidir si vols oblidar-lo o no. Segurament totes dues decisions et poden fer patir, per tant et tocarà decidir quina és la millor per tu a la llarga.
Si continues pensant en ell, sense dir-li res, segurament ho passaràs malament si està amb altres noies o no et tracta com a tu t'agradaria.
Si intentes oblidar-lo, els primers moments et farà mal, però potser d'aquí un temps ja no te'n farà tant.
Està a les teves mans...
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat