ajudaaa siusplau!!! :P
Hola adolescents, espero que em pugueu ajudar.
Tinc 13 anys i pesu 55'6 i tinc les cames molt grosses. M'han dit moltes vegades que estic molt bé però jo mai els faig cas i encara que m'ho continuin dient, ningu em cambiarà l'opinió.
Necessitu que m'ajudeu i em doneu un consell de com aprimar-me.
Siusplau es urgent!!!
Petons!!!
Sara Bujalance

HOla! Pensa que no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar només una part del cos en concret com, per exemple, les cames. Si aprimem o engreixem ho fem en general. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cames, menjant equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fent esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé però si fas bicicleta, step o patinatge treballaràs i tonificaràs cames sobretot. De totes maneres, si tothom et diu que estàs bé i tu ets la única que no t'hi veus potser és perquè no t'estàs veient tal i com ets, sinó que t'estàs veient les cames més grans del que realment són, i els altres en canvi les veuen tal i com són. Si és això el que et passa (i és el més probable) el que has de fer és aprendre a valorar-te positivament i no ser tan dura amb tu mateixa. Molts petons!!