AUTOESTIMA pel terre..
no m'agrada el meu cos, no puc ni mirarme al mirall sense roba interior, no m'agrada com soc i se que no puc fer res per cambiar el meu cos.. peso 44 kilos, massa poc..
no puc deixar que hem vegi la doctora ni la meva mare ni nungu sense roba, em fa moltisima vergonya, tanta que ploro de l'angoixa.. tinc molt complexe..
hem pots ayudar? exercicis per agradarme mes o algo aixi?
InterPersonal

Hola grey,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et sentis així. A vegades ens pressionem tant per ser perfectes que no suportem la idea que nosaltres potser no arribarem a assolir mai aquest objectiu. Per tant, jo crec que tenim mal enfocat l'objectiu. L'objectiu és sentir-se a gust amb un mateix, saber disfrutar de la nostra vida i també del nostre cos.
L'exercici que et demanaré és el següent:
- Dos cops per setmana posa't davant del mirall i no marxis fins que trobis alguna cosa que t'agradi del teu cos (no val repetir!), ja sigui el cabell, el braç, la piga o una ungla! És important que mica en mica vagis veient parts positives del teu cos.
El següent pas serà deixar que la doctora et pugui veure perquè et pugui fer una bona revisió i també deixar que et vegi la teva mare.
Veuràs com mica en mica t'aniràs sentint millor, però t'ho has de permetre!
Una abraçada
www.consultajove.cat