Perduda en la seva mirada
Hola em dic Andrea, i buff m'agrada un noi que te un any més gran que jo. El noi va a l'escola per tant no dire el seu nom. És una merda perquè només el puc veure a les hores de pati i ell m'encanta, el problem esta en que no se si li agrado... No se que fer!! Quan ens veiem a vegades creuem les mirades i esque la seva és irresistible. En conclusió k estic bojament enamorada d'ell. Que puc fer?
InterPersonal

InterPersonal
Hola Andrea!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Nosaltres tampoc sabem si li agrades o no a aquest noi. De moment, sabem que físicament t'atrau i que la seva mirada et torna boja, però realment no sabràs si t'agrada com és fins que el coneguis i parlis amb ell.
El que et podem recomanar és que intentis acostar-te a ell d'alguna manera. Podries parlar amb algun amic o amiga d'ell, sempre és més fàcil i no fa tanta vergonya. D'aquesta manera és més probable que us pugueu conèixer. Què et sembla? Sabem que no serà fàcil, però ànims! "Empassa't" la vergonya que puguis tenir i endavant!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat