....
Hola mira, fa mes d'un any i mig que surto amb un noi de la meva edat, tenim 17 anys (daqui poc 18), me lestimo moltissim i li tinc molt de carinyo pero el problema es que nose si realment el vec com un novio o mes com un amic. Fa dies que començo a trobarli defectes i de vegades no tinc ganes de quedar amb ell i prefereixo fer altres coses, el cas es que ho vam deixar un dia i ho vaig passar molt malament i veia clar que volia estar amb ell. A part daquest lio mental, hi ha un altre noi de 24 anys que no es que el conegui molt, pero saps aqelles persones que et transmeten molta alegria i allo que no et deix parar de pensar amb ell? El cas es que parlem de tant en tant, pero tampoc converses fora de lloc, perqe sap que tinc novio sino de vegades mha deixat anar alguna indirecta. Tinc por destar perdent el temps amb una persona que no arribare a res pero que estimo moltissim o arriscarme a deixarho amb ell despres de tant de temps per intentar coneixer a laltre i que despres no surti be i quedarme amb cap dels dos. Ho sento per tot el rotllo, necessitava explicarho a algu. Gracies
InterPersonal

Hola Lau18,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Realment l'única que pot saber què sents ets tu. Jo no puc dir-te què has de fer, perquè la decisió l'has de prendre tu. Jo et recomanaria que et prenguessis uns dies per pensar. És normal que et faci mal deixar-ho amb la teva parella actual, però una parella ha de tenir un projecte de futur... potser és hora que analitzis si existeix.
Per altra banda, també et diré que vigilis molt en deixar la teva parella per un altre. De moment sembla que t'agrada, però potser no el coneixes prou encara per prendre una decisió. També pots proposar-te estar un temps sola per saber què necessites en una parella i així tenir més clar què és el que t'agrada i el que no.
Una abraçada!
www.consultajove.cat