Ell esta amb una altra noia
Holaa! Vaig decidir de desenamorar-me del meu millor amic, ja que fa 1 mes que te novia, pero resulta, qe es seus amics (que tambe ho son meus) em diuen que li agradava.
L'altre dia vaig quedar amb la seva novia i ell per parlar-ho tot, i quan parlava amb ell no em mirava a la cara i no em parlava com ho feia sempre, aixi que vaig decidir anar-me'n i de sobte a seva novia em va dir que vingues que ho teniem de acabar de parlar. Vaig estar un rato parlant amb la seva novia i em va ajudar i tot. Pero el fet que a seva novia i jo ens portem be a ell no li agrada. Li he preguntat mes de un cop perque no li agrada i diu que no ho sap. LLavors ella em va dir que si volia que em presentava nois, i a ell li va sentar malament, cosa que no entenia.Llavors mes tard ell em va parlar pel whatsapp i em va decidir que qe pensava ferrespecta aixo i jo li vaig dir que era cosa meva i em va dir que okii, pero no ma tornat a parlar:( Vaig parlar amb 2 amics seus i em van dir quee com que havia tingut algo amb un amic seu, i un altre amic seu m'anava darrera, ell no va voler admitir que li agradrava perque teia por que li diguesin algo, com que ell es un noi que li agradada aparentar, i jo no soc una cosa.Portem desde fa 4 dies sense parla, i es raro sent elll, ja que abans no deixavemn de parlar en tot el dia o cada dia.No se que li pot passar.
InterPersonal

Hola Girl99peach,
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Hi ha moments a la nostra vida que hem de prendre algunes decisions doloroses per estar millor. Amb això et vull dir que vigilis amb aquesta relació. Ell ara mateix té novia i per molt que tu creguis que li agrades, de moment s'ha decidit per aquesta noia. Sé que et fan mal aquestes paraules, però potser hauràs de decidir què vols fer: si esperar que talli amb ella, si ficar-te pel mig, o intentar passar pàgina. Pensa en les tres opcions i valora quina és la que et portarà menys conseqüències i et farà patir menys a la llarga. No és una situació fàcil, així que pren-te uns dies per decidir i valorar.
Una abraçada!
www.consultajove.cat