Amistat
Hola, em dic Malen i sóc de Mallorca. Aquesta web "Adolescents.com" m'agrada i m'ajuda molt. Però ara tic un problema i necessit la teva ajuda...
Jo i el meu millor amic fa quatre anys que ens coneixem i tenim una amistat molt molt forta, inculs podria dir que ens ens trectam com a germans (pel respecte, la sinceritat...). Però fa un mes ens vam donar una besada i desde aquell moment l'amistat va canviar, no xerravem mai. Per sort fa una setmana que vam xerrar del tema i ho vam aclarir i, com que l'amistat es molt gran, tot ja torna a ser com abans. El problema és que desde que va passar allò, jo sent alguna cosa per ell. Què puc fer per llevar-me aquest sentiment?
PD: hem podries dir algunes frases boniques que descriguin com la nostra amistat ha superat molts problemes però segueix siguent igual? Esque he de penjar una foto nostra i nose quin comentari posar...:
Gràcies i molts petons!
InterPersonal

Hola Malen
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació.
A vegades les relacions d'amistat ens poden arribar a confondre. Quan tenim molta confiança amb algú i ens hi sentim còmodes, és possible que ens plantegem com seria tenir una relació més íntima amb aquesta persona. Crec que primer de tot hauràs de definir què sents per ell, si només és amistat o si hi ha algun sentiment d'atracció o d'estima cap a ell.
Un cop tinguis clar el què sents, serà moment de valorar quines opcions tens: si seguir la vostra amistat, si allunyar-te'n o si intentar iniciar la relació de parella.
Deixa que passi una mica el temps i que t'ajudi a aclarir-te, a vegades necessitem temps per poder entendre els propis sentiments.
Una abraçada!
www.consultajove.cat