familiaaa
Bonees!! a casa tenim problemes familiars, bueno més que res jo i la meva germana gran que sempre ens estem discutin amb el pare, sempre esta pendent de la feina i mai ha estat per naltres es passe hores i hores traballant i als llocs sempre anem la meva germana jo i la meva mare ell mai be, cada dia es més insoportable amb les seves brometes... l'únic que ens ajuda es amb els diners tot i que no en tenim gaires entre la universitat de la meva germana els esports que fem... nose que fer realment amb el meu pare si parla amb ell o que con que mai a estat per naltres ara i intenta estar pero es que es agobiant les poques hores que estem junts han lloc de procuparse per naltres fa brometes!! no se que fer crec que cada dia estic trista pensant amb puguer tenir un pare normal i corrent que es puges parlar amb ell... cosa que nomes puc fer amb magermna i mamare... no se que fer!!
InterPersonal

Hola Laia,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La relació amb els pares no sempre és fàcil ni com ens agradaria. L'etapa que estàs vivint és una etapa de canvis per tu, però també pels teus pares, no és fàcil assumir que els teus fills estan canviant de gustos, de manera de fer i fins i tot que ja no els agraden les mateixes bromes! És un moment on pares i fills han d'adaptar-se els uns als altres.
Si et ve de gust passar estones amb el teu pare, proposa tu l'activitat que vulguis fer, així l'ajudaràs a conèixer què t'agrada i quines són les activitats que podeu compartir. Segurament t'agrairà que facis aquest esforç, ja que és possible que ara mateix no sàpiga com acostar-se a vosaltres.
Prova-ho i ens expliques com ha anat ;)
www.consultajove.cat