No se que fer..
Hola, vaig fer una consulta a l'apartat de "psicología" on en van dir que n'hi havia una part que era millor que os la consultesi a vosaltres.. Deixo el link ja que explica tot una mica..
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/21670
Gràcies per llegir-me i per l'ajuda!
Sara Bujalance

Hola manonim! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! T'has explicat molt bé i entenc el teu patiment. El que no és veritat és que tu siguis la culpable dels problemes que tens amb l'alimentació. Tu NO tens la culpa del que t'està passant, de debò. I aquests problemes ni són tonteries ni són coses "d'idiotes", ni molt menys. De fet, quan algú pateix problemes relacionats amb l'alimentació pot arribar a passar-ho realment malament i, fins i tot, pot acabar patint anorèxia o bulímia. És a dir, aquest patiment pot acabar convertint-se en una malaltia greu. El que necessites fer per superar aquesta situació i poder-te sentir bé és parlar amb els pares sobre el que t'està passant. Sé que pot costar fer-ho per por a que s'amoïnin o per por a decebre'ls, però t'asseguro que no els decebràs perquè tu no has fet res malament, ni tampoc és la teva culpa, com et deia abans. De fet, els teus pares valoraran molt el fet de que confiïs en ells i els hi expliquis el teu problema. Ets una noia madura i intel·ligent, i això no canvia encara que tinguis problemes, i els teus pares ho saben. Des de Fundació Imatge i Autoestima us poden orientar si ho necessiteu: 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!