problemes amb les cames
hola. tinc les cames molt groixudes(gordes) pero jo no soc gorda i nse perque tinc les cames tan gordes potser es per l'alimentacio. nse si els demes em veuen les cames gordes pero jo si que me les veig gordes. quant m'asento les cames es dupliquen osigui es fan més gordes i no entenc perque em passa aixo. soc una noia esportiva i no soc gorda ni prima soc mes aviat normaleta pero no entenc aixo de les cames i no m'agrada. algu te una solucio. per cert tinc 14 anys. una mica urgent gracies! petons!!
Sara Bujalance

Hola Martaaig! Pel que expliques sembla que el problema amb les teves cames no són les teves cames, sinó com les estàs veient tu perquè físicament és impossible que dupliquin el tamany quan t'asseus. L'únic que succeeix quan t'asseus és que agafen una forma diferent per la postura. Pensa que ser dona implica tenir les cames amples, ja que el cos femení és així, de la mateixa manera que les dones tenen pit. Tenir cames amples és tan normal en la dona com ho és en l'home tenir barba. EL millor que pots fer per sentir-te bé amb tu mateixa és acceptar les teves formes femenines i mirar de matenir un bon pes en general menjant equilibrat i fent esport habitualment. Molts petons!!