LA MEVA MARE
Hola, fa temps vaig escriure al consultori perque la meva mare està totalment en contra de la meva relació amb el meu xicot. Vaig demanar si hauria de deixar-ho per així tenir-la contenta i em vau aconsellar que mai deixes a una parella per tenir content a algú altre pq era la meva vida. Però la situació de cada vegada es torna més insuportable, el meu noi té l'entrada prohibida a casa (ho he acceptat, no passa res), però ara la meva mare ja ha anat massa lluny... ella sap que si em crida i m'insulta a mi doncs faig el que ella vol pq sóc un poc débil, i ara, a més d'emprar crits i males paraules per fer-me fer el que ella vol també desjecta i mal xerra del meu al.lot en públic i, sobretot, diu mentides d'ell com per exemple cupa seva ara tens l'habitació desordenada...
No puc fer ja mai res, quan no tenia novio em deixava anar a qualsevol lloc, ara, el dissabte vaig quedar-me a dormir a casa de la meva millor amiga per fer un treball de filosofia i abans de deixar que hi anés va telefonar a la mare de la meva bf per saber si era cert! Mai mai mai li he dit una mentida, si surt amb la meva parella doncs li dic però si vaig amb les amigues també s'intromet.
Estic cansada de plorar sola cada vespre pq fa 2 setmanes que la meva mare no em deixa veure al meu al.lot visquent a 2km o pq m'ha insultat i cridat...
La situació és insuportable, he intentat xerrar amb ella incomptables vegades i mai mai mai m.ha deixat, excepte en una ocasió que em va dir q aquella persona (referint-se al meu al.lot mai havia existit ni existiria per ella). Què faig!?
InterPersonal

Hola Anònim1997,
Em sap molt greu el que estàs vivint. Segurament sents que has d'escollir entre l'un i l'altre i això no és gens agradable. És normal que la teva mare vulgui protegir-te i que potser cregui que aquest noi no t'escau i et pot fer mal. Però a vegades cal que ens equivoquem per veure-ho amb els propis ulls, oi?
Hauràs de veure quin és el teu límit... entenc que si la situació a casa és tan insuportable, potser hauràs de prendre una decisió, ni que sigui un temps, per suavitzar-ho. Però alhora parla amb la teva mare i explica-li els motius reals. A vegades les persones que més ens estimen són les que ens poden arribar a fer més mal.
Espero que mica en mica es vagi suavitzant la convivència, parlant i exposant totes dues com us sentiu i quines pors teniu.
Una abraçada bonica
Laia Sala
www.consultajove.cat