Magrada?
Avui ha vingut un nen nou al cole, ell va a 4rt d'Eso i jo a 3r d'Eso. El cas es que ell es molt guapo i totes les noies estan mirant-lo tot el rato i això em fa molta rabia. Pot ser que m'agradi?? Esq no hem parlat gaire i ho trobo molt extrany que m'agradi si no el conec...
Tambe hi ha una altra cosa que magradaria saber, que puc fer perq es fixi amb mi? Soc una nena molt baixeta, prima i estic plana :( vamos k semblo mes petita del q soc i passo desepercebuda... hi ha amguna cosa que pugui fer per aproparme a ell?? Gracies 💘
InterPersonal

Hola Laura,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Tal com dius, és difícil que t'agradi una persona si no la coneixes encara. Segurament el fet de ser nou al cole, us ha cridat l'atenció i us ha despertat molta curiositat per veure com és i qui és. Sovint les persones una mica misterioses (de les quals no en coneixem gaires detalls de la seva vida) ens resulten força atractives.
Hauràs d'anar veient què et desperta a mesura que el vagis coneixent... Pots aprofitar que és nou a l'escola per ajudar-lo a integrar-se i a conèixer més l'escola i els professors. Segur que t'ho agraïrà!
Una abraçada!
www.consultajove.cat