Amor....?
Bon día,
Fa poc vaig pasar página amb un noi ja que portava 3 anys enamorada d'ell i no va pasar mai res serio, per tant vaig decidir que havia arribat l'hora de acabar amb alló.
Tinc 17 anys y aquest any vaig a un institut diferent. He comensat el batchillerat i de moment no m'ha anat gaire bé, pero he conegut a molta gent.
Vaig coneixer a un noi, te un any menys que jo, pero m'agrada...
Ens vam declarar els dos. Els dos ens agradem. El problema esque ell está enamorat de mi, i jo no ho estic. A mi m'agrada pero no estic enamorada d'ell. A part, mai he tingut cap relació ja que als meus pares no crec que els hi agradi la idea de tenir novio. Sé que tinc ja 17 anys pero nosé tampoc mai els hi he preguntat si podía tenirne..
Penso constantment en aquest noi i la veritat em sap greu perque no vull arribar fins a tal punt d'enamorarme jo també.
1. Perqué cuan em vaig enamorar no va acabar gaire bé.
i 2. Perqué no puc permetre que el sentiment que sento arribi a més per els meus pares..
M'encantaria probar de tenir una relació amb aquest noi peró no puc.
He pensat de mantenir la relació en secret, pero em seria imposible ja que la meva germana aquest any a ha comensat l'institut i va al mateix que jo.
No sé que fer, perqué li he explicat la situació al noi, pero el sentiment es tant fort que no em pot oblidar. Ja que jo li he dit que millor m'oblidi i busqui a algú altre.
La setmana pasada quan ens vam veure em va abrasar i vaig sentir una sensació d'atracció, desig i benestar mentres ens abrasavem que no volia que l'abrasada acabés.
Qué faig per deixar de pensar en ell? Algun consell sobre que fer..?
Gracies!
InterPersonal

Hola freebluewind,
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos tot això. Crec que tens un petit dilema entre el que sents per aquest noi i la necessitat d'estar bé amb els teus pares. És normal que com a filla vulguis que els teus pares estiguin orgullosos de tu i no t'agradaria decepcionar-los.
Per altra banda, tinc la sensació que tu mateixa t'impedeixes sentir per aquest noi. La veritat és que a vegades és molt difícil controlar els propis sentiments i com més ens encaparrem en no sentir, més intensament sentim...
Abans de fer cap pas, hauries de plantejar-te què vols tu. Què sents? Què t'agradaria que passés en un futur? Quins impediments tens? Centra't en tu i en saber què necessites tu i què et ve de gust.
Si realment vols oblidar-te d'aquest noi, el més important és que hi posis distància (si pot ser física, millor) o sinó virtual (deixant de seguir-lo a les xarxes socials). Si no la tenim en el nostre dia a dia, és molt més fàcil oblidar-la.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat