Inseguretat
Hola, soc una noia de 13 anys. Sóc molt insegura de mi mateixa pero abans no ho era. La meva autoestima i la meva inseguretat va començar a baixar en picat desde que feia 1r d'ESO. No acabo d'entendre perquè em passa pero sempre em juguen una mala passada. Sempre penso en negatiu i que tot anirá malament, que no faig res bé, no seré estimada etc...
Si us plau, necessito consell urgentment!! No puc viure aixi fins la resta de la meva vida estic farta! :(
Moltes gràcies
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot dir-te qu eés molt normal que et passi ara a partir dels 13 anys i no abans perquè estàs entrant de ple en l'adolescència i és una època en la que solen passar aquestes coses.
Has de ser valenta i intentar lluitar contra això: buscar les petites coses positives que tens al voltant, anar fent coses que t'ajudin a guanyar una mica de seguretat: hi ha alguna cosa on et sentis segura? o algun lloc? perquè segur que pots fer una mica d'esforç per trobar aquelles àrees de la teva vida on hi ha una mica més de seguretat i anar-les potenciant i llavors ampliar a altres àrees que et costi més!
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com