autoestima baixa
Hola, sóc una noia de 15 anys. Tinc l'autoestima molt baixa. Quan estic amb les amigues em sento bé. Però normalment tinc la autoestima baixa. Penso que sóc lletja i no m'agrada gaire el meu físic. No tinc molts amics i això fa que encara em baixi mes l'autoestima. Sempre penso que no sóc important i que no els importo als altres. M'agradaria tenir una autoestima més alta i sentir-me millor perquè també faria que pogués fer amics més fàcilment.
Gràcies per tot!
Elena Crespi

Hola noiainteressant! com diu el teu nom, segur que n'ets molt més del que tu et penses! l'autoestima no ve i marxa perquè sí... hem d'ajudar a cultivar-la. Per tant, et convido a que puguis començar a mirar-te amb més bons ulls. Dius que no t'agrada el teu físic. Et proposo una cosa: busca 3 coses que sí que t'agradin del teu físic (des del cap fins als peus) i també et convido a que busquis coses que no siguin físiques i que t'agradin de tu. L'atractiu no només es fa amb el cos... també amb el que tenim a dins...
Em fas el favor de començar a mirar-te una mica millor?
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com