No se si parlar-li ?!!!
L'any passat en una festa del barri vaig conèixer a un noi. Les meves amigues i jo vam beure un mica, una noia i jo ens vam separà del grup i ens vam trobar amb dos nois; els nois eren molt simpàtics, nosaltres li vam demanar el seu mobil, ens el van donar i entre una cosa i l'altre, jo hem vaig lliar amb un noi d'aquest. Al dia seguent, li vaig parla per whats i ell no hem va respondre i a sobre hem va bloquejar; i ara en l'actualitat ja no hem té bloquejada (no se el perque) . Ara no se que fer, perque desde aquella festa no paro de pensar amb ell. Nose que fer li torno a parlar o borro el seu numero i el bloquejo.. nose que fer !! Nessecito una opinió. !!
InterPersonal

Hola smile! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és una decisió que has de prendre tu mateixa! Jo et diria que per a prendre-la tinguis en comtpe com t'has sentit tot aquest temps que t'ha tingut bloquejada i com es va comportar després del lio.
T'agrada realment una persona que després de compartir un moment tan intim com un lio et bloquegi? i ni et digui hola?
Segur que és capaç de valorar als altres o només mira per ell?
Com et fa sentir que ell en cap moment s'hagi posat en contacte amb tu i n'hi hagi respectat una mica els teus gests amables?
No se...en una relació e´s important el respecte i el compartir a parts iguals!
una abradaça bonica!
Eli Aulet www.interpersonal.cat