Esplai
Hola! Abans de tot enhorabona per la feina que feis! Seguiu així!
Aqui el problema:
Soc una noia de Mallorca i tenc 17 anys, sóc molt, molt però que molt timida, mai parlo amb nois... Em fa vergonya. Bé, el que passa es que aquest curs per primer any m'he apuntat al club d'esplai de la meva barriada, i un dels meus monitors té 20-21 anys i duu rastas, tatuatges... M'he adonat que realment es com m'agradan a mi. I resulta que m'estic pillant per ell, i més del que em pensava. Ell, és amic del meu germà no intim pero ho son. Jo l'altre dia li contava el problema a una amiga per whatsapp (ella em diu que m'acosti més a ell que li parli i això) i el meu germà em va agafar el mòbil i crec que ho va veure i bfff quina vergonya. El problema es que m'estic pillant i bastant, no se que fer. Mai m'he liat, ni un primer petó ni res.. I no se que puc fer. Em podrieu ajudar? Moltissimes gràcies. :)
InterPersonal

Hola curreta! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és natural qeu sentis vergonya! En aquestes situacions tots en sentim una miqueta. No t'egociis. Intenta fer petits passos i xino xano aniràs veient com aconsegueixes vençer la vergonya.
El que et diu la teva amiga és molt útil. Intenta coneixe'l una miqueta més. ISigues tu amteixa, estigues de bon rotllo i veuràs que a poc a poc vas guanyant confiança.
No et marquis grans opbjectius sobre lios o petons. De moment vés fent a poc a pco i gaudint de veure que ets capaç de ser valenta i esforçar-te pel que vols! Endavant!
ELi Aulet www.interpersonal.cat