OPINIO EXTERNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Primer de tot dirte que no tinc cap problema que jo sapiga, mai m'ha preocupat el meu pes ni res només volia una opinió externa:
- Sóc una noia alta ( 1'66 ) y bueno peso 45kg, per exemple ami SEMPRE se m'ha marcat la colummna sempre. Tinc 16 anys, és cert que tots els meus cosins són alts i molt prims però clar la majoria eren esportistes molt bons. jo no faig cap esport desde fa 2 anys. El cas es que totes les meves amigues que son molt baixetes diuen que m'he aprimat i tal, el cas es que jo menjo com sempre ni molt ni poc tampoc lo suficient, no he cambiat la meva forma de menjar ni res, perque passa aixo? Perque es cert que me aprimat.
Sara Bujalance

Hola pineapple! A vegades hi ha persones primes de forma genètica, de manera que per molt que mengin no engreixen i sempre es veuen primes. Aquest podria ser el teu cas. El que és molt important per assegurar-te que tot i tenir un pes baix tens una bona salut és que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense passar gana), i repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). També és important que observis si et trobes bé i que vagis fent-te revisions mèdiques periòdiques per comprovar que tot està bé. Molts petons!!