Complicitat
hola adolescents
A vegadas sento ganas de declararme a companyes de la meva classe pero ya un problema y esque yo soc el nen mes petit de tots y totes bueno ja me acostumat a parlar y estar amb mes grans que jo pero mai me declarat a una noia mes gran que jo sempre son elles las que donen el pas.
Tot y aixo ser timid no es gaire agradable mes ve es tot lo contrari jo aconsegueixo parlar amb elles pero mai aconsegueixo expresarlis els meus sentiments personals
InterPersonal

Hola anrole! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Pel qeu dius en la consulta se't veu un noi amb recursos per parlar amb noies i ser simpàtic. Sembla docns que el tema està en expressar el que sents!
primer de tot és natural que sentis certa vergonya! Tots en tenim en aquestes situacions! Com ho vas fer per acostumar-te a parlar amb gent més gran que tu?
Pensa en aquesta resposta i ja tindràs la clau i els estratègies per saber què fer per declarar-te! Bàsicament es tracta de practica i valentia! El mateix que deuries fer epr acostumar-te! Confia en la teva part de ser valent i la que t'ajuda a practicar les teves habilitats socials
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat