Realment no se que em passa...
Vaig escriureus fa uns dies, pero esque nose que em passsa, estic super obssesionada amb el que menjo, les meves amigues diuen que menjo poquissim pero nose, per exemple a esmorsar un vas de llet, l'entrepà del insti no mel vui menjar, a casa doncs pollastre o pavo a la planxa i a sopar verdura i iasta, això es el que menjo al dia, no vui menjar res del que fan a casa, perque crec que engreixe molt, nomes verdura, fruita i algo de carn a la planxa, hi ha molts cops que em marejo casi cada dia i tinc la pressió super baixa, també em diuen que si em vui aprimar no u fai bé pero esque u trobo la solució més rápida... si vai a casa d'elles em posen el menjar a la boca perquè sino no vui menjar, pero pf nouse.. em dono molt asco a mi mateixa no m'agrada gens miram al mirall, també he de dir que això mu han fet pensar alguna gent de classe, van començar a insultar-me i vai parlar am la meva professora i tot s'arreglat però nose sento com si m'haguessin menjat el cap, perque tot el rato tinc al cap que estic gorda i no mu puc treure de cap manera... gràcies i contesteu siusplau.. pf
Sara Bujalance

Hola lulii15! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques imagino que ho estàs passant malament, i el fet d'haver rebut crítiques pot fer que una persona se senti realment malament. Però la solució per sentir-te bé amb tu mateixa no és aprimar, i encara menys de forma perjudicial per a la salut, sinó que la solució està en aprendre a valorar-se de forma positiva i acceptant-nos tal i com som, i això s'aconsegueix treballant autoestima, no aprimant. De fet, pel que expliques és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són molt greus i fan molt de mal a la persona, però tot i ser greus es poden solucionar demanant ajuda. Per eliminar el teu patiment és necessari que parlis amb els teus pares i els hi expliquis què et passa. Sé que costa però és fonamental que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Com abans hi parlis molt millor. Molts ànims i molts petons!!