transtorns alimentaris
Hola a tots!
Tinc una amiga que ja fa cert temps va patir una malaltia de trastorn alimentari,no es sentia bé amb ella mateixa i a més a més el seu ex novio la tractava malament per tot això del físic,tot i que sempre ha estat prima. No entenc què es el que li passa pel cap perquè sempre ha set una nena que ha destacat amb tot, treu bones notes i es guapa.
Ara farà uns dies que s'ha tornat a sentir igual que quan va patir la malaltia,que li semblava que estava recaient i no ser ven bé com ajudar-la, ja que no vol dril-si res als seus pares,perque creu que seria un altre cop una grans decepcio per ells.
Que creieu que hauriem de fer?
Moltíssimes gràcies, molts petons!!!
Sara Bujalance

Hola abcd! Gràcies per compartir amb mi la preocupació respecte a aquesta amiga, demostreu ser molt bons amics. La veritat és que davant la sospita de que pugui estar tornant a tenir problemes alimentaris és necessari que els seus pares se n'assabentin perquè són els encarregats d'ajudar-la portant-la al metge. El que podeu fer vosaltres és animar-la a que parli amb ells i que no tingui por a decebre'ls perquè segur que no és així. Ella no té la culpa del que li està passant i és una malaltia que pot patir quaselvol persona, i això els seus pares ho entendran. Si veieu que ella no els hi diu, aleshores serà necessari que els hi expliqueu vosaltres directament, tot i que ella no vulgui, ja que és el que necessita i tot i que al principi es pogués enfadar, després ho entendria i ho agrairia. Molts petons!!