Estic gorda!
Hola tinc 13 anys i no arribo al 1,50 d'altura i peso sobre els 50 kg. Encara no m' ha vingut la regla i tinc por a engreixar més. El nòvio de la meva germana fa acupultura i la meva germana m'ha dit que em pot ajudar a aprimar, ho provaré, he provat moltes coses per aprimar com no menjar, ficar-me els dits després de menjar però els meus pares sospiten alguna cosa i no vull que s'assabentin !!
Estic molt gorda?
Devéria fer aquestes coses per aprimar?
Ajuda estic fes un embolic
Sara Bujalance

Hola Smile! El teu pes està bé! NO has d'aprimar res! I encara menys has de vomitar o deixar de menjar. Fer això és MOLT perillós per a la teva salut i, a més, vomitar no aprima (si coneixes a algú que està prim i vomita, ho està per altres motius perquè el vòmit ni aprima ni engreixa), i deixar de menjar aprima al principi però a mig plaç fa engreixar perquè el cos s'espanta de no rebre prou aliment i apren a engreixar per tenir reserves d'energia. De manera que la única manera que funciona realment per tenir un bon pes és menjar equilibrat i fer esport habitualment. Desconec si la acupuntura et pot ajudar, però si vols provar-ho no perdràs res. Molts petons!!