mare amb novio
Bones! Fa uns mesos la meva mare va conixer a un noi, és lleig, no te bon cos ni exit. Al principi deia que no li agradava gens i fins i tot arrivava a riure's d'ell. aquest home se li va declaras varies vegades i ella va dir que no i fa una setmana em va dir que estaven sortint. Em vaig emfadar molt amb ella. Avui me trobat un paquet de condons a la seva tauleta de nit. Em costa molt afrontar aquest tema. Ajuda!
InterPersonal

Hola loveswim! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et costi afrontar aquest tema....no és una cosa que resolguem d'un dia per altra però a poc a poc un va veient que pot anar fent passets i acceptant que la teva mare té dret i es mereix ser feliç.
La teva mare té el cor suficientment gran per fer-hi cabuda a més d'una persona i segur, segur que tu tens una part prioritaria en el seu cor.
Segurament la teva mare pot ser que hagi conegut més a aquesta persona i hagi acceptat donar-se una oportunitat, perquè més enllà d'una façana poc atractiva per tu (i potser per ella en un primer moment) , hi ha una persona que sap estimar, cuidar , comprometre's i esforçar-se per a mantenir una relació sana i divertida. Ser guapo i exitós només queda bé davant dels altres, però no té res a veure en que siguis feliç tu amb una persona guapa i amb èxit!
Què prefereixes que la teva mare es doni la oportunitat de ser feliç, o de que tingui un nòvio guapo i amb èxit?
una abraçada bonica!
Eli Aulet www.interpersonal.cat