FETA UN LIO!!!!!!
Holaa, Prmer de tot gracies per totes les vegades que m'heu ajudat en les meves consultes.
Doncs mireu fa uns dies un amic meu amb el que fa tres setmanes estava de lio, va comensar a sortir amb una nena del meu curs. El que passa es que jo pensava que ja no m'agradava, i quan van comesar a sortir a mi em va donar igual, es a dir que em vaig alegrar per ells, ja que son els meus amics. Pero el dissabte vaig queda amb uns amics i amigues i nomes vam parlar del tema de que ells estaven sortint, i jo vaig acabar super trista, no se si per gelos, perque em fot que no estigui amb mi, perque em fot no tenir novio, perque ja res tornara a ser com avans (al menys fins qua tallin), o perque encara m'agrada. En l'ultim cas crec que seria extrany perque jo em pensava que ja no em molava, que ja havia superat aquella relació, pero llavors, si le superat, ¿perque em molesta o em fot que estiguin sorint? No o entenc, tinc un cacao mental que no mel trec de sobre. Vosaltres que creieu que es, esque no ho entenc no m'aclaro, necessito ajuda, digueu-me que sento exactament. Crec que tambe podria ser que sento que ella no es suficientmwnt bona per ell, aixo ho sento com a amiga, i que crec que ella li fara mal i no vull que li facin mal. Ajudemee siusplau!!!
PD: Perdo per les faltes i per el parrafont.
InterPersonal

Hola cockie! Sóc l'Eli Aulet Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que t'hagi remogut tot aquest tema...és natural. Sempre ens pot fer una mcia de mal veure auna exparellla amb una altra persona.
Jo et recomano que deixis passar us dies. Totes les opcions de resposta que proposes podrien ser vàlides..Si deixes passar uns dies per serenar-te, aniràs veient com vas veient què passava. Ara, hes estat el xoc de la noticia, i a partir d'aquí aniràs trobant la resposta. Es tracta de que primer puguis passar aquest primer xoc!
Pel tema de fer-li mal. Entenc que et sàpiga greu si passa. Jo et recomanaria que en aquesta situació intentis mantenir-te'n al marge, si no veus molt clar que t'hi puguis posar. Tu ets la ex i això significa que no tens la posició ideal per posar-te al mig d'aquesta relació. És més, ell ha de ser prou espavilat per prendre les seves decisions i assumir-ne les conseqüències. Si ara està amb una altra, és la seva responsabilitat cuidar-se davant d'aquesta relació.
Això, bonica, deixa passar uns dies per estar més serena, fés cosetes per estar distreta i veuràs com l'embolic es va posant a lloc.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat