noi..
Hola! el cas es que magrada un noi k fa bastant tems k parlem per facebook pk le conegut pk es amic de la meva bffa.. al principi em tirava molt la canya i ara cuntinuem parlant sempre pero ja no u fa.. ja no esta tan carinyos i jo estic super pillada dell i no se ke fer.. gracies!!!!
InterPersonal

Hola carlota_2! el facebook està molt bé però no és com la vida real. Per més que pensis que coneixes algú parlant pel face potser quan el coneixes de veritat et sorpren i es mostra diferent. Hauries d'intentar parlar mab ell cara a cara, és la única manera per poder saber si li agrades o no. Quan parlem cara a cara podem interpretar més coses que les paraules, els gestos, les mirades,... i tot això en conjunt ens dóna més informació que qualsevol paraula.
El meu consell és que t'acostis a ell i hi parlis per poder sabeer si ell sent el mateix que tu o simplement ha set un joc.
Vinga, sigues valenta i parla-hi!
Marina Marull www.interpersonal.cat