URGENT!! Cos en forma per a l'estiu
Holaa!
Necessito ajuda urgent,i crec que no sóc la única qui necessita saber-ho.
Es que des de fa uns dies vull posar el meu cos en forma però tinc moltíssisissms dubtes i no sé ni com començar a fer-ho... Sé que si menjo equilibradament i això ajuda i tal però necessito que em respongueu aquestes preguntes perquè per l'estiu vull tenir un cos atractiu i en forma. He estat investigant i segons internet tinc cos de rellotge de sorra, bueno, me mare ja m'ho havia dit això, però per la meva constitució que he de fer:
Quins exercicis he de fer?
He d'eliminar primer la grassa de l'abdominal perquè sinó se'm engreixarà més?
Quantes vegades he de fer els exercicis a la setmana?
Per la constitució que tinc, em costarà més tenir l'abdomen plà que si tingués un altre tipus de cos?
I també m'agradaria saber quan veure els resultats?
Moltísismes gràcies pliiis contesteu!!
Sara Bujalance

Hola! Vaig per parts: Els exercicis que has de fer no tenen a veure amb la forma del cos, tinguis el cos que tinguis es veurà beneficiat per l'esport en general. El que sí és important és que facis esports "mogudets" que et facin suar, com futbol, basquet, piscina, córrer, etc. Tria un esport que t'agradi i així faràs activitat física passant-ho bé i motivada. El greix de l'abdomen no engreixarà fent esport, al contrari, en qualsevol cas disminuirà. Pel que fa a les vegades, és recomanable fer esport 3 vegades a la setmana (durant una hora aproximadament). Respecte a la constitució, pensa que la genètica sempre influeix en la forma del cos, però fent esport combinat amb una alimentació saludable milloren tant la salut com l'aspecte del cos en general. I pel que fa als resultats, hauràs de tenir una mica de paciència perquè els resultats de la pràctica d'esport i una bona alimentació es recullen al cap d'un temps (setmanes i fins i tot mesos, un parell o tres de mesos), i la clau està en ser constant, o sigui, que una bona alimentació i l'esport es converteixin en hàbits. Molts petons!!