AJUDA PLIISSS😣
Hola!
Ja fa un temps que no tinc ganes de menjar. Menjo perquè menjar és important però no perquè tingui gana.
Les meves amigues em solen dir que estic molt prima i que he de menjar més, però jo els hi dic que no tinc gana! També estic deprimida. Què he de feeer? Ajudeumee siusplau. Merci:)
Sara Bujalance

Hola auryner27! Quan estem deprimits és possible que perdem la gana, però tot i tenir menys gana és fonamental que ens esforcem en menjar perquè si no podem tenir problemes molt seriosos de salut. El millor que pots fer per trobar-te bé i recuperar la gana és parlar sobre com et sents, les teves emocions, les coses que et preocupen... Parlar amb la gent que t'estima t'ajudarà a manegar aquests sentiments i emocions, fent-te sentir millor i recuperant una mica la gana. No et quedis les preocupacions i tristors a dins, comparteix-ho amb la teva gent de confiança. I si tot i així la gana no torna, ves al metge i parla amb ell, ja que et pot ajudar i vigilar que la teva salut estigui bé. Molts petons!!