Timidesa (URGENT)
A veure, jo des de petita he sigut MOLT tímida, i quan dic molt és molt. No m'atreveixo a fer res. Per exemple, per WhatsApp parlo molt amb un noi, i en persona ens fa vergonya parlar, i el consell de ''Estigues segura de tí mateixa'' mai em serveix. Es que, veig a les meves amigues que no són gens tímides i jo ho soc, extremadament. Consells si us plau, URGENT.
InterPersonal

Hola AndrewsEvans! Sóc l'ELi Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs hauries d'intentar practicar més el consell! ; ) funciona!
Doncs la timidesa se te n'anirà a poc a poc si hi vas posant valentia. D'un dia per altra no s'esvairà la vergonya perquè si! La vergonya és natural. Tots en tenim, encara que des de fora pensem que només som nosaltres els que la sentim!
Motles vegades la timidesa i la vergonya va lligada a la por de què diran els altres de nosaltres! Has de pensar que no podem agradar a tot al món. Si acceptes això veuràs com és més fàcil practicar el ser tu mateixa!
Jo et `proposo que dia a dia vagis fent coses que et facin vergonya i així aniràs formant el teu escut antivergonya!
Confia en el teu coratge i fes-lo servir! Aquesta é´s al clau!
ELi Aulet www.interpersonal.cat