recaure
bueno la meva consulta no se segur on lhavia de fer pero penso que aqui es lo mes indicat.
Jo tinc un germa gran que es el tipic noi que totes li van al darrere perque tot s'ha de dir, esta molt bo. Els dos anem a la mateixa colla d'amics perquè només ens portem 2 anys. Abans jo era com la mimadeta del grup perque era la mes petita i perque fa poc em van ingressar per anorexia. Gracies als meus amics em vaig recuperar.
Fa dos mesos que el meu germa gran va tenir un accident de moto i es va quedar paralitic. Ara tots estan amb ell, que es normal perque pobret, pero ami tambe m'agrada que estiguin per mi. Crec que estic tornant a recaure, necessito que estiguin per mi. No se que fer, no vull que em torni a passar pero esque cada dia estic mes trista i ningu ve a ajudarme:(
Sara Bujalance

Hola auryber! És normal que necessitis atenció (tothom la necessita) i més ara que a casa esteu passant per moments difícils amb l'accident de ton germà. El millor que pots fer per sentir que estan per tu i evitar trobar-te malament és parlar obertament amb la teva família i els teus amics. Si no els hi dius, no poden saber com et trobes i, per tant, no poden ajudar-te. A més, en situacions difícils tothom està més angoixat i costa més veure les coses, per això és molt molt important que ho parlis amb la gent que t'estima. Quan els hi diguis, segur que faran allò necessari per a que sentis que estan per tu. Molts petons!!