m'agrada un noi ...
Fa pocs dies que un amic meu em va passar un contacte d'un seu amic, el cas es que vam començar a parlar, vaig sentir coses molt fortes per ell però no li vaig dir res, i al cap d'un dia em va bloquejar no se perquè. Ahir, em va desbloquejar i em va demanar perdò i encara sentia coses molt fortes per ell, avui hem continuat parlant i m'ha confessat que li agrada una noia del meu curs que em cau fatal, total, que m'he quedat feta pols. Llavors és quan li he confessat el que sentia per ell i ara no és el mateix que avans. No se que fer, se que l'estimo però ell també estima i no és precisament a mi. Estic feta un embolic perquè vull continuar sent amiga seva... però ara que li he dit el que sentia...
Que hauria de fer en el meu cas ???
Gràcies per tot !!!
InterPersonal

Hola julipempins! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot tenir clar que no passa res per expressar els nostres sentiments! És positiu saber dir el que sentim! I els altres tenen dret a decidir si senten el mateix o no.
En aquest cas, ell diu que li agrada una altra persona. I sí, això és dur d'acceptar en un primer moment...però és cert que no podem agradar a tot el món i que eprquè a nosaltres ens agradi algu no vol dir que sigui motiu perquè això sigui recíproc.
Jo et recomanaria que deixis passar uns dies. Posa una mcia de distancia. Així tu també et distancies una mica del xox de que no us hagiu posar d'acord. Potser més endavant ja podreu ser amics. És natural qeu després d'haver-vos dit tot això estigui una mcia tensa la situaicó. No cal forçar res, les coses es posaran a lloc.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat