URGEEEENT!!!
M'ha agrada un noi de 17 anys i jo tinc 15 a punt de fer 16. I és un noi que vaig coneixer en un grup per whatsapp i al cap de tres mesos el vaig obrir pq el trobava molt guapo i semblava que la cosa anava molt be fins que una amiga meva el va obrir per saber com li anava amb mi i tal i llavors al cap de und dies li va dir a la meva amiga que no volia res amb mi, i clar em vaig quedar molt dolguda perquè pensava que finalment tindria opurtunitat amb ell i no entenc el que em va passar pq jo sóc molt guapa i tinc un bon cos que fins i tot ell mo deia i me acabat enamoranr de ell i no mel puc treure del cap i em sento molt dolguda i ara necessito saber que puc fer, no se si tornarlo a enamorar però tampoc se com fer-ho i al setembre començo en el seu insti i el veure cada dia i no se que fer. Siusplau ajudeu-me.
PD: PETONS ADOLESCENTS.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que t'hagis decepcionat. Quan posem moltes expectatives en una cosa, no semrpe surt bé, i llavors és natural que ens sentim una mica decepcionats.
Entenc que et sàpiga greu. Però és cert que no semrpe agradem a totes els persones que ens enamorem. A tots ens rebutgen algunes vegades per molt guapos que siguem. La guapura no vol dir que tothom s'enamori d'un mateix. Cadascú li agraden eprsones diferents. És més, hi ha gent que també s'enamora de les habilitats i la manera de ser de la persona , i no només valora si e´s guapo o guapa. Cadascú decideix què li agrada i de què i qui s'enamora.
Entenc que això t'hagi sapigut greu. Acceptar que a tots ens rebutgen és dur però és una situació de la que podem aprendre moltíssim i que ens fa més forts!!
No pateixis per l'institut, daquí al setembre et poden passar moltes aventures! Deixa que la vida et sorprengui!
Eli AUlet www.interpersonal.cat