em moro d fastic
Hola! Estic molt molt precupad perengordar-me... quan em miro al mirall o menjo nomes tinc ganes d plorar..., tinc molta gana i no paro d menjar, mentre dic aixo nomea tinc ganes d plorar..., em sento molt lletja i gorda i es l veritat... els meus pares mestan acusant constanment... jo no em sento be i nomea tinc ganes d tallar-me.. sobretot quan tinc gana... no vull parlar amb els meus pares...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, entenc que ho estàs passant molt malament. No és just que estiguis patint així, et mereixes ser feliç i sentir-te bé, però per aconseguir-ho necessites ajuda perquè el malestar que tens a sobre pot ser degut a un trastorn de la conducta alimentària. Sé que no vols parlar amb els pares, però és necessari que els hi donis l'oportunitat d'ajudar-te. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, si no parles amb ells aleshores segur que no podran ajudar-te. Dóna'ls un vot de confiança! També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!