AJUDA SISPLAU!
Tinc una amiga que no menja... Es troba malament, li fa mal la panxa...Un dia vaig anar a casa seu per intentar que mengés una mica, s'ho va menjar, però es trobava encara pitjor. S'ha aprimat 6 kilos en dos mesos... Té por d'anar al metge i que l'ingressin.. He fet moltes coses per intentar que hi anés i que mengés però res funciona... No puc continuar vaient-la aixi sisplau ajuda!
Què puc fer per animar-la? Què puc fer com amiga seva? Què li pot passar? Què Faaig???
Meerci reeis❤️
Sara Bujalance

Hola Anneeta! Gràcies per compartir amb mi la preocupació que tens per la teva amiga, per tot el que dius és normal que estiguis preocupada ja que sembla que pot estar patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són greus, però es poden curar si la persona fa tractament amb metges i psicòlegs especialitzats. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li suport a la persona afectada, estant al seu costat, però per desgràcia no la podeu curar, els que ho han de fer són els seus pares duent-la al metge. Així que el millor que pots fer (i que és molt!) és estar al seu costat, i animar-la a que parlis amb els seus pares. Si ella no ho fes, aleshores seria necessari que ho fessis tu directament, parlant amb la seva família, o amb professors de l'escola, per exemple. Si ho fas, és molt possible que s'enfadi al principi, però després ho entendrà i t'ho agrairà. Molts petons!!