Gimnàs!
Hola! El cas és que fa un any que vaig començar a anar a un centre de salut mental perquè em tractessin la anorèxia i la depressió. Actualment, no tinc tants problemes amb l'alimentació, però sí que hi ha un pilot de coses que encara no em "permeto" menjar. I fa unes setmanes que em volia apuntar al gimnàs amb una amiga (jo ara faig 2 hores de hip-hop a la setmana i vaig en bicicleta cada dia) perquè volia sentir-me més bé. El problema és que no sé si tornaré a obsessionar-me amb el meu cos com ho estava abans, perquè si vaig al gimnàs és perquè vull canviar bastant el meu estil de vida. Estic preocupada, no vull recaure i tornar a fer que el meu món giri entorn el meu cos, però tinc moltes ganes de tenir més bon aspecte i no trobo altres maneres. Què puc fer?
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer és demanar-li consell al terapeuta que t'està portant al centre de salut mental, ell/a et dirà si en la fase que estàs actualment és convenient que facis més esport. I si ja no hi vas al centre, davant el dubte és millor que no t'apuntis perquè ja fas prou esport durant la setmana i, en realitat, no és imprescindible que en facis més. Fins que no hagis superat del tot els problemes amb l'alimentació pot no ser convenient que incrementis l'activitat física perquè podria passar tot just el que et fa por, que l'obsessió pel cos torni a disparar-se. D'aquí a un temps, quan ja s'hagin acabat els problemes de l'alimentació del tot, sí podràs fer més esport sense risc. Molts petons!!