Tinc por de la vida
Ultimament tinc moltissims problemes, em sento malament, al novembre em vaig enfadar amb la meva millor, vaig amb gent que no m'entenen, trobo a faltar a la meva millor amiga, el meu ex vol tornar amb mi, pero no ho tinc clar, i pff vaig per parts:
Millor amiga: La coneixo des de que he començat l'institut (vaig a 3r) i un dia de 2013 vam dir de conya per ser millors amigues, doncs resulta que al novembre de 2014 (feia 11 mesos d'aquella broma que havia resultat ser veritat) ens vam discutir i ara la trobo molt i molt a faltar, ella sap que em passa algu peor no sap que.. Jo vaig amb una colla i ella amb un altre.. abans era tot millor... ara ens costa saludar-nos quan abans ens costava despedir-nos.. Que puuc fer? Vull que torni amb mi:(
El meu ex: Al desembre li vaig dir que encara l'estimava i em va respondre que mai havia estat enamorat de mi...Em va destrossar i vaig sudar totalment del tema, i resulta que ara a principis d'any m'ha dit que ell vol una novia que sigui com una amiga més pero la seva novia, i vol que jo sigui aquesta novia, pero encara no perque ha de pensar, osigui hola? perque m'ho diu doncs? i m'esta marejant, crec que li mola un altre i nose que fer.
pd: el vaig deixar perque el vaig deixar d'estimar no m'havia fet res dolent
Resumint: Tinc por, no m'agrada el que passa dia a dia, estic confosa, no trobo normal que amb la meva edat tingui por del futur, de que pot passar al dia seguent, vull que tot sigui com abans, sobretot per la meva exmilloramiga la trobo a faltar, ho es tot per mi, i no puc seguir sense ella..tinc por i molta,ja no se que fer, els meus pares em castiguen per la minima, per qualsevol cosa em deixen sense sortir o em treuen el movil i no s'adonen que ho passo malament no perque em castiguin sino per totes les coses que em passen
Que puc fer? Necesito un consell per estar millor, per arreglar algunes coses, no puc seguir aixi, no tinc forces...
InterPersonal

Hola karla! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que tinguis por...perquè aquesta por és fruit de la incertesa amb el que passarà amb la teva millor amiga. Jo potser et recomano que parlis amb ella, però no del que ha passat, sinó dels teus sentimetns, del que expliques a aquesta consulta..Evidentment ella és lliure de decidir si vol ser amiga teva o no, i tu ho hauràs de respectar...però tu pots fer aquest últim intent. Si després diu que no, hauràs de valorar si vols a una eprsona que no t'accepta a la teva vida, o si obrir al ment i buscar amigues amb valors similars als teus.
El teu ex...bueno, doncs t'entenc! Ell no és clar, es msotra molt ambivalent..Per tant, jo et recomano que si les coses estan així, no facis cap pas. Pensa tu quina relació vols tenir i , si no és el que ell et pot oferir marxa cames ajudeu-me, perquè si acceptes qualsevol cosa, llavors patiràs.
Parla amb els teus apres de com et sents, de que estàs preocupada per coses que et van passant noves a la teva edat. i que et sap greu que us hagiu d'enfadar sobint. Si ho fas tranquil.la ells t'entendran.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat