Molt confosa...(M)
Hola,
Últimament estic molt confosa, ja fa cosa d'un any que tinc un follamic, des de el principi jo només el veia com això i només hi havia simplement atracció sexual. Però ara la cosa es complica perquè crec que comença a ser alguna cosa més que simple atracció sexual i es complicat perquè ell té novia des de fa 6 mesos, això es un clar exemple de que no sent res, se que és atracció sexual perquè em continua parlant i anem quedant. Però després hi ha el meu ex, que ara em tornar a obrir i quedem, ell em diu que em trobava a faltar, que em necessita i que m'estima, que la distancia li ha fet veure que m'estimava, que em segueix estimant i tal... Jo continuo sentint alguna cosa encara que no és el mateix d'abans, se que una mica si que m'he l'estimo, però em va fer mal i em vaig refugiar en mi mateixa i vaig deixar d'expressar els meus sentiments, després d'això va morir la meva padrina, una persona molt important per mi, i dins de tota la meva tristesa em vaig refugiar en el plaer del sexe. Ara que la cosa s'ha complicat, els sentiments que floreixen derepent per aquest follamic i que reaparegui el meu ex i el que sentia per ell m'ho complica molt tot. Ns que fer...
Ajudeu-me siusplau, ja porto menjant-me l'olla des de principis de desembre.
Gracies.
InterPersonal

Hola Marins! Sóc l'Elisabet Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és cert que a vegades l'amor ens fa sentir molt confosos...
Jo en aquesta situació et recomanaria que et donis uns dies o un temps per anar veient què passa i com així els teus sentiments es van posar a lloc.
Dóna't una mica d'espai i si no estàs segura no quedis amb cap dels dos ràpidament. Diga'ls-hi que necessites uns dies.
Les relacions amb els folloamigos són complicades. És motl normal qeu acabin surgint sentiments i quan això passa és més sa allunyar-te d'aquesta relació, perquè seguir, i a més si ell té parella, pot ser molt malaltís. Si ell vol estar amb tu, que ho lluiti d'una manera més sincera i clara. Segur que vols compartir al teu folloamigo amb una altra persona?
Pel teu ex, docns e´s bonic el que et diu. Entenc que et va fer mal..a vegades passen aquestes coses. Valora el que et diu ara , escolta si realment és sincer, demana-li què faria perquè puguis confiar en ell ...etc. A partir d'aquí escolta el que sents, sense impulsos...sigui un si o un no.
una abraçada
Eli Aulet wwww.interpersonal.cat