noi
Hola,
A mi m'agrada un nen de la classe. Ens portem molt bé junts, encara que últimament ja no ens parlem tant peruqè ens han canviat de lloc a classe i estem a l'altra punta. Bé, és molt mono i semblant a mi.
Fa molts dies que m'he fixat en ell, i no sé si ho ha notat...
Doncs bé, avui teníem un examen de castellà sobre el llibre de lectura que ens havíem de llegir a casa. Ahir ell (per Skype) em va dir que no se l'havia llegit (perquè estava malalt) i li vaig dir que li feia un resum del llibre si em deia qui li agradava. Va dir que d'acord, i li vaig fer el resum. Em va dir que gràcies i que m'esperés un moment que ara venia. Em vaig esperar, però mitja hora després encara no m'havia contestat. Li vaig escriure un altre missatgep per a veure si em contestava. Llavors em van cridar per anar a sopar, i vaig tancar la pantalla de l'ordinador. No sé que vaig fer però vaig espatllar l'ordinador d'alguna manera. Em vaig quedar sense saber si m'ho havia dit o no, i a més a classe em mirava amb una cara de moltíssima pena i tristesa. Ara sense Skype tampoc no ens podem comunicar si no és en persona.
Els hi he comentat a les meves millors amigues, i diuen que elles no creuen en les casualitats: que el que m'ha passat és molt mala senyal. No sé què fer.
Moltíssimes gràcies per llegir això,
Pop1124
PD: Tenim 12 anys...
InterPersonal

Hola pop1124! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs a intentar-ho altra vegada! Si tu tens ganes de saber-ho li pots demanar. En persona també et pot anar bé. També li pots dir a mitges en plan: "ho sento, ahir em va passar un problema amb el pc, quan el tingui areglat , si vols, reprenem la conversa..."
O li pots dir directament: ei! ahir em vaig quedar penjada amb la teva resposta! ; )
Evidentment ell té dret a dir-te que li agrades o que no. Per a què ens agradi algu no és motiu suficient per a què nosaltres també li agradem a l'altre. Però sempre hem de mirar què podem fer per ser clares expressant els nostres sentiments!
És de valentia mostrar els nostres sentiments i també retirar-nos però només quan sabem que l'altre potser no sent el mateix i ja ens ho ha deixat clar. Llavors, és millor seguir amb les nostres coses i aprendre d'aquestes experiències per quan coneguem nova gent.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat