Bullying
Hola!
Des de ja fa més o menys un any, els que creia que eren els meus amics i fins i tot millors amigues, es riuen de mi a l'esquena i em diuen "iogurt de plàtan" i lesbiana. No he entès mai perquè i com que al principi no m'afecta, simplement passava d'ells.
Però ara la cosa ha empitjorat, teniem un grup de whatsapp, es van passar tot el curs dient-me que no volien "iogurt de plàtan", que els hi feia fastig i coses per l'estil, fins a dir que era jo. Quan ens topem pel carrer i fins i tot per la festa d'aniversari d'una amiga ho criden davant de tots i es poden a riure.
Ja no se que fer, i no ho suporto més, em passo les nits plorant i pensat que he fet jo per mereixem això. He intentat passar d'ells, estar borde i fer-me la tonta com si no hagués passat res, però continuen i no aguanto més.
Que puc fer? Algun consell??
Gràcies.
InterPersonal

Hola Nuria! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc com et sents!! I tens tota la raó del món. Tu no et mereixes això. I és més, no has fet res per mereixer-t'ho!!!
Et recomano molt que intentis buscar un cop de mà. Hauries de parlar amb un adult de confiança de com et sents i del que passa. Un professor, monitor, etc...
Si ja jas intentat parlar amb ells i ara ells no volen escoltar-te, un cop de mà d'algu extern a ells i a tu et pot ajudar. Algu de fora farà que s'adonguin del nivell de malestar que et provoca aquesta situació. I a l'hora es poden adonar de com t'estàs sentint tu ara mateix.
Dóna't aquest permis de deixar-te ajudar . La gent et comprendrà!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat