No sé com contactar amb ell
Hola!
M'atreu un noi que no va a la meva escola però n'havia estat abans.
Aquest, es cosí d'un de la meva clase i és dos anys més gran que jo. La veritat es que sempre he volgut parlar amb ell perquè el seu cosí l'any passat sempre em parlava d'ell, que li agradaven els mateixos grups de música que a mí i tal però ja no el veig. Quan es va canviar d'escola vaig "oblidarme'n" d'ell però farà un més i pico la meva escola va anar a visitar la seva per veure les instal·lacions i el vaig veure perquè va fer-nos una presentació. Des d'aquest día em fa moltíssima rabia no haver tingut mai unes paraules amb ell. No sé què fer :( Sembla la meva ànima bessona i no parlaré mai amb ell!
InterPersonal

Hola Sun! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs sembla qeu podem intentar imaginar quins ponts tens que et poden fer arribar a ell. Per exemple, si tens al seu cusi a la classe és un bon pont per a demanar-li què tal està el teu cusi, i dir-li que et va agradar molt la presentació que us va fer, etc.
Seria una bona manera de mostrar interès cap a ell .
També pots indagar per on es mou la gent del seu entorn o què li agrada fer i mirar si tu podries deixar-te caure en algun lloc d'aquests, o en algun concert...
A més, ara tens coses a dir-li sobre la seva escola i la presentació,no?
vinga, anima't! prova i sinó és ara , potser més endavant us torneu a creuar tal com ha passat.
una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat