Nuse si mestima de veritat o no.
Mira t'explico.Jo surto en un noi qe crec,bno stic casi segura,qe no mestima de veritat,sol surt en mi pq segons ell soc guapa i stic bona. I ell te la reputacio de dixar a les seves novies als 2 o 3 dies.Portem 12 o aixi pro tinc por Pq a mi magrada i me lestimo molt. I ell ma promes qe no em deixaria qe mestima i molt. Pro nse si mho diu de veritat o no i aixo em preocupa,no bull qe em deixi..
Hem podries dir com puc shaver si mestima de veritat? :C
Meercii:*
InterPersonal

Hola! tan de bo hi hagués algun tipus de detector per saber si algu t'estima de veritat o no! però de moment com que no existeix em d'esbrinar-ho per nosaltres mateixos. Com? Doncs mira més que amb les paraules amb les accions. Quan algú t'estima t'ho ha de demostrar amb gestos, paraules, actituds,... però per més que un provi de demostra-ho a vegades no ens acaba de quedar clar, ja sigui per les pròpies inseguretats o perquè no ens acaba de convèncer. Sigui com sigui, el compromís amb una altra persona inclou la confiança i aquesta s'ha de guanyar (a vegades és més difícil confiar que estimar!)
La reputació de la teva parella és el que ha provocat que tu no confiis amb ell, però si realment vols estar amb ell has d'aconseguir confiar-hi. Ningú sap que ens depara el futur, poden passar mil coses i mai podem estar 100% segurs de com aniran les coses. Per tant, la única opció que et queda és decidir si confies amb ell o no. Ja que per més que ell et digui o et demostri que t'estima si tu no hi confies, mai podràs sentir-te segura en aquesta relació.
Ànims! segur que trobaràs la manera de confiar amb ell!
Marina Marull www.interpersonal.cat