Por a viure
Hola, desde petita que tinc por a una cosa: tinc por a la mort, i això implica tenir por a la vida... em fa por anar pel carrer sola i quan la meva mare em diu que vagi a fer alguna cosa sola, em nego rotundament! moltes amigues meves van soles al cole i a mi em fa molta vergonya anar amb la meva mare i la meva germana! no se que he de fer... de qui super poc fare 12 anys i tinc por a no poder ser el suficient forta com per anar sola a l'insti... buah!
InterPersonal

Hola marixuli! Sóc l'ELi AUlet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs anirem a fer feineta! Primer de tot dir-te que les pors són naturals i que també van desapareixent a mesura que ens anem afrontant a la vida. Això si, com més vagis fent petits apssets, afrontan-te a coses que et costen més ràpidament solucionaràs aquesta situació.
A la vida a vegades les coses ens surten bé, a vegades no...a vegades les coses van com volem, a vegades no...però això amb valentia i esforç anem aconseguint el qeu volem!
Comença per fer coses sola a poc a poc. Veuràs que anar sol fa sentir molt fort i estaràs molt satisfeta de tu!!!
Si tens ganes d'anar a l'insti sola, podràs! n'estic segura! només cal una mica d'esforç !
Fer passets eptits és la manera més segura i millor d'avançar! pensa que tots tenim una aprt de valents. Fes-la servir!
Eli Aulet www.interpersonal.cat