familiaaa
Bones!!
a casa meva tinc problemes familiars, bueno jo la meva germana i la meva mare ens portem moltbe pero el meu pare, io i magermana a vegades no el soportem!! pff...
Es passe tot el dia traballant i mai esta per naltres i a l'estona que el veiem per dinar i per sopa sempre ens discutim... cada dia el soporto menys es agoviant, nose que fer amb ell parlar o que pero es que desde tota la vida es com si agues tingut només a la meva mare i a la meva germana que realment no se que faria sense elles, a tot arreu anem les tres i ell mai be als llocs!! que faig intento perlar amb el meu pare que no en tinc masses ganes pero bueno?
InterPersonal

Hola Laia!
Gràcies per explicar-nos la teva situació. La veritat és que cada família és un món i totes tenen coses positives i coses a millorar. Segurament estàs molt contenta amb la relació que tens amb la teva mare i la teva germana. És possible que el teu pare no sigui conscient de com us sentiu, però si vols que les coses canviïn, potser hauràs de fer tu el primer pas!
Et proposo que provis de programar activitats en família! Agafa un dia a casa i digues que t'agradaria que fessiu més coses plegats i, per exemple, proposa una activitat conjunta al mes. Podeu fer una roda i que cada mes decideixi un de la família (poden ser jocs de taula, excursions, visites a museus, dinars mexicans....)
Crec que seria una bona manera d'implicar més el vostre pare dins la família. Segurament ell no sap com acostar-se a vosaltres i agrairà que facis aquest primer pas!
Una abraçada bonica
Laia Sala
www.interpersonal.cat