Mare
uaHola, donc mira desde fa una temporada em porto molt maalament amb la meva mare,ens cridem i de tot, buy marxar de casa pero nomes tinc 13 anys, em culpa per qualsevol cosa i em falta el respecte, que puc fer, com qm puc portar millor am ella?
InterPersonal

Hola Fresita
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal.
Els conflictes amb els pares són molt habituals durant l'adolescència. Entenc que les baralles i els crits no són gens agradables, però estic segura que tampoc ho són per la teva mare. Crec que li has de fer saber el teu malestar, hauràs de parlar amb ella i buscar quins són els temes conflictius. Un cop els tingueu, tocarà pactar i negociar. Tingues en compte que de moment ella continua sent la teva responsable i com a tal, hi haurà temes que no podràs negociar. Però si veu la teva predisposició, estic segura que en altres aspectes serà més flexible.
Abans de parlar amb ella, fes una petita llista dels temes de discussió i també de com t'agradaria solucionar-ho. Fes-ne una altra amb totes les coses positives que has après d'ella. Veuràs com t'ha ensenyat més coses de les que et penses!
Una abraçada bonica i molts ànims!
www.consultajove.cat